صفحه کابینت

صفحه کوارتز

یک ترکیب شیمیایی فراوان است. کوارتز به دلیل ساختار موجود و بسیار با دوام از نظر شیمیایی نسبت به اکثر مواد بی اثر است.صفحه کوارتز دارای ویژگی ضد الکتریکی و مقاوم در برابر حرارت است.

صفحه کورین

از ترکیب پلیمرهای الکترولیک با سایر مواد معدنی و سنگی تولید می شود. بیشتر مصرف آن برای صفحه روی کابینت ها و روشویی سرویس بهداشتی است.

مزایای کورین

یکپارچگی بدون مرز بودن – مقاومت در برابر حرارت و تغییر دما – ضد لک – ضد جرم و آنتی باکتریال – قابلیت ترمیم و تعمیر – مقاومت در برابر اسید ها – قابلیت فرم پذیری – طول عمر زیاد – قابلیت عدم تخلخل – نگهداری آسان – تنوع رنگ و طرح – ارزان تر از کوارتز و گرانیت

 

صفحه با مغز خام MDF

صفحه با مغز خام MDF و روکش HPL ضد آب روکش می شود. کیفیت صفحه کابینت MDF بالا بوده  و با انواع طرح های متنوع تولید می شود.

مشخصات صفحه شامل تک لب و دو لب – مات یا براق می باشد.

مزایای صفحه با مغز MDF خام تنوع رنگ و مدل ، قابلیت برش کاری آسان ، تمیز کاری آسان و قیمت اقتصادی

مجتمع MDF کارگر فعالیت خود را با عشق و علاقه فراوان از سال 1389 در یک مغازه اجاره ای به مساحت 35 متر مربع و بدون هیج نیروی کاری آغاز به کار کرد. محدودیت فضا و افزایش تقاضا سبب گردید تا در سال 1393 نقل مکان به کارگاه بزرگتر به مساحت 300 متر مربع که به موجب آن ایجاد اشتغال برای 4 نفر گردید. این روند توسعه به لطف پروردگار ادامه داشت... تا به امروز که در فضایی به مساحت 4000 متر مربع با به کارگیری از بروزترین ماشن آلات صنعتی MDF و اشتغال زایی مستقیم برای 16 نفر در حال ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت به هم استانی های عزیز هستیم.